Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Huub stapel jij die dozen geflopte films even in de loods?
- je bent de schaam van belgie
- Als je parachute niet opent, heb je de rest van je leven de tijd om hem te herstellen
- Ik heb mij ge-out als kaalkop. En de meeste mensen bleken dat al aan mij gezien te hebben.
- Als onrust je hoofd en lijf overneemt, geeft creatief bezig zijn je rust...even eens nergens aan denken. (LD, 2/11/19)
- mooi zicht he vanuit de keuken van ons nieuw appartement
- Het enige goedaardige gezwel da der bestaat is da wanneer ik ne stijve krijg, da zwelt aardig en da is goed!
- Vuer aan den toog stuen 2 oudere mannelijke verdachte types. Eederein dinkt det deh BOB is meh Tom blieft ter kalm in
- Gent - en vooral Ngadeu - speelde daarnet met vuur, maar hat kan nu weer even ademenen door de bal in de ploeg te houden.
- als je bedoelt wat ik begrijp
- Nutteloze tip nodig? Bel Roel!
- 'Lonely and nasty while hubby at work, im home f*cking my holes with big toys'
- beter tien ballen in de lucht dan euneuch van de keizer te zijn
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
