Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Ik ben niet boos...ik ben teleurgesteld. (mattie4life)
- Het stinkt er. Het stinkt er absoluut.
- Ze zien er gewoon niét uit! Bovendien zijn het allemaal venten!
- Ik stink verdomme naar azijn!!
- Als Filip Joos al zegt dat niet elke standard supporter hersens heeft zal het wel kloppen
- ik MOET niet eens hoesten man!!!
- als er met modder wordt gegooid moet men zich bukken
- Niet alle gif komt met een gele waarschuwingssticker. Soms huist het in een lichaam van een man met de naam Lambert
- Ik denk dat ik gevallen ben!
- Really appreciate you sharing this post.Thanks Again. Really Great. ckgkkdgdagec
- waar rook is kan worst zijn
- Wa bedrijf!!!
- Doe mee met de melkwedstrijd! Vraag inlichtingen aan je schowel!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
