Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- Ik rook een sigaret, was de open haard
- Only way to clean it is to throw it away and make another one....Ill stick with my store bought one
- de stratenmakers staan op straat
- Iedereen mag gezellig meedoen, maar IK ben weer het derde wiel aan de wagen!
- Waarom bidden voetballers voor een match?
- You think I sing from my arm pits or what!?
- Session Close: Wed Apr 16 23:46:58 2003
- Momenten zoals deze zijn degene die je zou moeten gebruiken om je dierbaren eraan te herinneren hoe belangrijk ze zijn.
- wie in sprookjes gelooft moet maar in de efteling gaan wonen
- Maar mens, ik drààg niet eens een bril!!!!!
- Wat heeft Teletet een lelijke layout gekregen zeg
- Ik zucht van ikzucht
- De sanskulotten stonden bekend om hun broekeloosheid
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
