Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Ondertussen kan u misschien wat naar de kippen kijken? Dat is altijd weer interessant
- Hij zegt ook dat het niet gratis is dat u daarvoor moet betalen na een maand? En dat ze niks gratis geven. Maar heb wel gelAchen?
- Als je in een goeie periode zit, weten je vrienden wie je bent. Als je in een dip zit, weet je wie je vrienden zijn
- al schudt de jongen zo kloek, de laatste druppel valt in de broek
- Telkens wanneer ik iemand ontmoet die niet altijd 'ik wil dat ook!' zegt, denk ik 'ik wil dat ook!'
- Nous n'avons rien par morcir dans le bouillie!
- Partizan lost 5-0 because they are now in Gent and not in Genk....lol
- Mijn relatie met mijn hond is echt belachelijk
- Stomme club brugge!
- Defensief loop het de laatste tijd goed, maar voorin mogen we wat scherper zijn
- Heb jij in je broek geplast!?
- 'n, die is nog ziek
- beter een slechte spreuk aan de muur dan 10 in het haardvuur
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
