Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Euh ja, we kunnen van alles doen. Maar als GIJ nu om te beginnen al eens definitief off fuckt, dan zijn we al een flinke stap in de goeie richting
- Je kan misschien in Klagenfürt gaan wonen met je negatief gedoe altijd
- Tosi Vergistel, een ingetogen aggressor uit Warkburg, heeft ondervonden dat je niét kan voetballen met een bril. Een bal werkt véél beter.
- OPA GAAT UIT Z´N DAK!!!!!
- Ik kwam thuis en er lag een kleverig, witachtig en nogal zilt geurend kwakje op het aanrecht. Zei ik 'kwakje'? Ik bedoel 'Kwa®kje' Hahaha!
- ça ne marche pas pour toi parce que tu aimes les garçons, branleur
- Memphis patricia Paay
- seg joengeuh als je dat nu nog niet gezien had ben je gewoon NIET MEE
- Odyssee is het Engels voor "Oh da's hie!"
- Een doos is een doos, maar dan ook weer niet
- Die looksaus was helemaal geen looksaus!
- het is steeds weer een bloedige bedoening als men strueert!
- Het Inbox-stadium in Glasgow
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
