Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- Er gaat voortaan een lachband onder de verslagen van de bekermatchen van Standard gemonteerd worden. Een microfoon in het vak van de tegensupporters zou eigenlijk al volstaan!
- "Awel? ... Dikke kater... Sprong in 't water... Kwam er uit met een rosse snuit!" (L.D. - 13/01/2011 0:17)
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- that can me not differ!
- ik voel de brui al hangen
- Ik neem dagelijks mijn eerste ochtendscheet op met mijn gsm en stel die dan in als beltoon
- We moeten lagere kwaliteit leveren, de concurrent ligt mijlen ver voorop!!
- Trossard is een Lommelman
- Arguing with a smart person is hard, arguing with an idiot is impossible. Don’t even try to argue with them.
- I challenge every christian to stand at the edge of a cliff, pray for safe passage across to the other side and take the leap of enlightenmen
- Bailly zou in beeld zijn. Die heeft wel al meer dan een jaar kreeg club meer.
- Hey Folks, For the last days some of you may encountered ugly speed problems from part of our infrastructure. We fought this and we lost. Yeah.
- Adolf Hitler zei in slecht Engels dat hij één teelbal wel eunuch vond.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
