Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Bear38
- er is geen enkele reden om mij lulhaas te noemen!!!
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- valt er sneeuw in mei is kerstmis voorbij
- Tis dees weik tomat suprème .. vuur de geïnteresseerde... 40fr mit beschuut ...
- Met a bloke who drinks brake fluid. He can stop anytime he wants to.
- Nu de kroegen gesloten zijn, lijkt een hondje me wel leuk. Zit te denken aan ierse pup
- Ai, heb nu zulk zuur mens naast je horecazaak wonen... Ze ruikt niet het eten, ze ruikt geld!
- het geklikklak van biljartballen gaat gewoon verder
- Nu moet Clement toch ingrepen, want hij is een verdedigende middenvelder kwijt.
- Ben Crabbe is godverdoeme ookal besmet door het idiote TWEEDUISENDSES-Virus
- Vleesvervangers: een andere naam voor dildo's en könstpenischen
- als het min dertig is in april is het een beetje kil
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
