Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Tsja de jaloezie druipt ervan af... Ex heeft nou eenmaal betere flow en grooves. De Posse klinkt toch een beetje als een lompe klompendans.
- I'm 91 and practicing while sitting on the toilet
- Thus, Now we have little doubt The Cosmopolitan has become the best casinos in Vegas to stay and gamble in. The resort has 483 visitor rooms insi
- maar ja, de gemiddelde aardbewoner is te dom geworden om het verschil tussen bucht en kwaliteit te zien, dus lang leve david guetta met zn kutmuzik
- They say only two things are infinite: the universe and human stupidity
- We gaat de zeehond uitlaten ? Neptunus ?
- Het leven heeft geen afstandsbediening. Je moet opstaan en het zelf doen.
- meld u hie voor een nieuw account. Als je alleen maar probeert sociale media aan je bestaande account te koppelen, ben je op de verkeerde plaats
- Terwijl de STVV-speler een fraaie baltoets liet zien, at Fredje puddingtaart op de kokosmat.
- Harry Spaanzak, een aan onanie en aan drank verslaafde importeur van afwassponsjes uit Sexbierum, ziet zichzelf genoodzaakt te verhuizen naar een plek waar pétanque geen bedreiging meer vormt
- kwaakt de kikker in het riet, gaat het regenen of niet
- Arlotte Vertigt, de overmaats gesamplede volksvertegenwoordigster van vertegenwoordigers, is zo rebels dat ze overdag nachtcrème draagt
- Ajax speelt haar thuismatchen in de VARena .
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
