Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Ik eeuh... heb een mooie dochter. Oh ja?
- Kan u dan potjandorie niet zien dat wij werk aan het verrichten zijn, onaangenaam persoon!
- En dan is het voor ons leuk wanneer die mensen eens komen aankakken (minstens na 10 uur smorgens) en hun handdoek en stoel kwijt zijn
- Sorry dat ik jouw mopje van "rammadam" niet grappig vind. Het is RA MA DANNN, met een n. Niet met een m.
- bafpund strose
- Geniet van zaken met de lokale bevolking
- De airco van de Action werkt echt goed! Alleen om 18.00 uur werd ik verzocht om de winkel te verlaten, ze gingen sluiten...
- Wanneer komt er weer een 'De Ideale Wereld' voor volwassenen?
- Eigenlijk waren de Limburgers op dat mmoent blij dat ze erbij waren
- St. Proton
- Gillet kopt een vrijschop van Boussoufa op de bal. Wasilewski heeft de terugkaatsende bal maar voor het intikken
- Bomapdg: ZildeBilde Waar kunnen we je webstek vinden mijn gedacht
- Ik ben weer met mijn derde been uit bed gestapt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
