Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Im so old my dog looks attractive
- waar is die foutmelding nu weer goed voor
- Zijn de mondkapjes voor Nederlanders van een groter formaat dan die voor andere Europeanen?
- als de nood het hoogst is is de wc vlakbij
- Ik ben voor jou gevallen, languit op de straat, voor je mooie ogen, ik zag de stoeprand te laat
- El´n Jaahn
- Hadde mèr haan eh!
- woar hedde gij die zonnebril vuur nodig gij hedt toch al paardeschoenen?
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Ze hopen dat ze de rubbertjes zo makkelijker aan de man kunnen brengen. Natuurlijk 'aan de man', een vrouw heeft niks om die 'aan' te doen
- You really think you've seen it all from this guy. Until you haven't.
- Is er ook maar IEMAND die mij een plausibele uitleg kan geven waarom die Jan 'Ik-neem-de-talkshow-even-over' Mulder overal bij betrokken wordt???
- I have just sunk to a brand new low... and I'm not surprised to see you here!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
