Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- er is niemand die op mijn cabriolet
- geen paniek, ik leg nog een plaat op
- een goed cafe op de hoek is beter dan een verre brouwerij
- Helaas heb ik een zuurpruim als baas
- Het Inbox-stadium in Glasgow
- Denny Laine is in my ears and in my eyes
- je moet een gegeven paard niet in de muil zijken
- De hele week kijk ik sip en nors en zeg ik bra geen woord, maar op vrijdag roep en zing ik zodat iedereen me hoort!
- La muerte de una mascota es tan dolorosa como despedir a un ser querido, según la psicología
- hoge bomen vangen geen vis
- aan gifte doen komt er een onderzoek en facbook bij de aan gifte er in zetten ze zijn vrandwoolijk het plaatsen
- Of nie of hoe of wa...?
- er is een tijd van komen en van slaan
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
