Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- Hugo Cuypers nam hem in een keer vanop links op de slof, maar weer gaat de bal er iet in.
- ik gaf hem een koekje uit eigen doos
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- met de verkeerde vrouw uit bed stappen
- Ik ben voor jou gevallen, languit op de straat, voor je mooie ogen, ik zag de stoeprand te laat
- Er wordt zoveel geroddeld over mij en vraag ik mij af of ik interessant ben
- Owja sorry ik was even vergeten dat jij àlles weet
- En gi? Cooëla? Oech? (En jij? Cola? Ook?)
- Misschien moet men eens proberen om de Schijf van Phaistos op een platenspeler af te spelen?
- Een bijrijder zit er altijd naast.
- Maaf, laman yang Anda cari di blog ini tidak ada.
- Ik weet nog steeds niet wie de zevende dwerg is
- Sorry dat ik niet meehype. Ik kan er niks aan doen dat ik een eigen beeldvorming heb.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
