Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- This one's for the people who can't read ~ Liam Gallagher
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- hedde al iets gepakt tigge den hoest?
- Poepluiers in de populieren
- In Nagasaki, they like bukakke! In Nagasaki they go spunky for your love!!
- Saartje van den ambassadriessche, veelkenner als het op veel kennis aankomt, komt soms op bestemmingen aan
- Dit artikel is exclusief voor abonnees, niet-abonnees, toevallige bezoekers, bewuste bezoekers en iedereen die niet vernoemd wordt.
- het leven is hard, een muur ook
- Personal developmentis an important element of achieving success and being happy. Not everyone who
- Op het strand veegt frank zijn mond af met een krant
- Sometimes the shit breaks you
- Voor de nieuwsgierigen en voor u mijn foto's, zijn hier een aantal foto's en video's, en op die manier iedereen zal ze hebben gezien en ze zullen me maken meer stront
- valt er sneeuw in mei is kerstmis voorbij
- Waldemar Hristovkyi, de immer penetrant geurende protagonist op het gebied van niksdoen, probeert vergeefs het woord 'atoompuist' verspreid te krijgen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
