Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- it´s the way we ooooooooooaaaaaaaahhhhhrrrrrrheee!
- GRONDMILJAAR!
- Als je iemand niet kan verdragen, loop dan eens een km in zijn schoenen. Je bent dan niet alleen 1 km van hem verwijderd, maar bovendien heb je zijn schoenen!
- Een lichaamsversiering met 9 bollen: Tattoomium!
- Nood-Afrikanen vind je niet terug op de universiteit, Noord-Afrikanen daarentegen wel.
- Maar mens, ik drààg niet eens een bril!!!!!
- je wordt een vent in de shoarmatent
- En, vertel eens... Welk geklaag ga JIJ vandaag op facebook posten?
- steven: amai gisteren heel veel gezoppen :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d het was zeer fijn geweest ;)
- Zo goed als helder weer met kans op in Diepenbeek vanochtend
- My/Way
- vadaag komen ze de paal brengen!
- Wel leuk om te weten dat ik samen met Mario Been naar een Mission Impossible aan het kijken ben. Ik naar de film op VTM, hij naar #kvognk
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
