Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- ‘t is een hectische ketel geweest!
- Wees alert voor paparazzi die incognito de lege glazen ophalen. Kunnen man- en vrouwelijk zijn
- ik ruik mezelf! ik leef onderzee! ik leef onderzee!
- in mij legt geen enkele vogel een ei
- Waat sjilt er dich? Bes te aan 't wachte op dè rommel van David Guetta of zuë?
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- De DJ's van tegenwoordig op de radio lullen te veel, je kan geen enkele plaat ganshoren
- Tijdens het luikse duel staan de bezoekende supporters hier en de thuissupporters standard.
- Nancy Goreng
- Ik heb de indruk dat er een probleem is met mijn hersenstam. Volgens de dokter zit het tussen de oren
- "ik pis nooit in de douche. Ik pis wel ooit vanúit de douche in de lavabo" "En ik pis altijd vanuit de lavabo in de douche!"
- LOEPZUIVERE PENALTY , maar noch de scheids, noch de lijnrechters, noch de vierde scheids, noch de VAR ziet dat? RONDUIT BECHAMEND !!!!!!
- Aan alle vrullie : luipe de wc’s nog good aaf ?? JP moot dét effe weite ....
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
