Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Plompverloren. Wat 'n zalig congruent woord om de lamlendige onkunde van Standard te illustreren
- hier in maasmechelen practis nog nooit gehoord een paar seconden geleden · Vind ik leuk
- De dunne, verwarrende lijnen tussen heimwee en jaloezie zijn soms moeilijk in te schatten als observerend waarnemer
- Het enige goedaardige gezwel da der bestaat is da wanneer ik ne stijve krijg, da zwelt aardig en da is goed!
- Heur haar
- da gelooft ge toch ni
- Het deed echt deugt om weer eens een resulaat(je) te boeken.
- Let's face it! Er worden veel te veel Engelse termen gebruikt!
- waar rook is kan worst zijn
- Dàt heb ik alvast achter de rug, dacht de bultenaar
- ´k Blijf er trouwens bij dat de boekhouding van Standard nog ´s moet doorgenomen worden!
- Behold: my recycling prowess!
- Wie veel praat heeft weinig te zeggen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
