Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I love seeing the fans of the music that I make ~ Gavin Rossdale
- Niemand raakt gelukkig gewond. Gelukkig raakt niemand gewond.
- oost west in de kroeg het best
- Drek den hiel mèlwurm oet de frigo
- Gazondabber zegt: effe ook nie slecht Om de meest re
- soit ik vind haar mooi, maar ze heeft geen zus
- Nog een kleine tip voor sommige mensen ivm aankomende hitte; deodorant
- Schit ik ben in slaap gevallen op de treijn en ben terug in Diepenbeek ja pff sorry eh volgende jaar kom ik zeker mee he laat je maar weten waar het is
- voor mij graag 300gr. gesneden kind. Met look uiteraard!
- hoge bomen verliezen veel bladen
- Standarfans: STOP!!!! MET!!! BLEITEN !!!!!!!!!!!!
- Seg Bart, ik bén gaan kijken voor iets anders he... en ik heb iets gevonden! En 't is iets veel beter dan uw schijtbedrijf. Groetjes, Roel
- In een reflex trekt hij zomaar eventjes een dozijn appelsienen tegen de grond!
- 5-0 na 40 minuten, ze lieten zich als een bende miniemen naar de slachtbank leiden.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
