Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- When you're good, you get critisized... ~ Rob Pilatus
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
- Vooral angstsweat. Bijna geen glory.
- Speelde vandaag tegen een bende premeniemen vandaag.
- beter een appel in de hand dan gewond na een fikse brand
- meld u hie voor een nieuw account. Als je alleen maar probeert sociale media aan je bestaande account te koppelen, ben je op de verkeerde plaats
- Hi!? Topnewsagency is here.I have been working with a team of professionals for 5 years. I am highly Professional in Press release writing. I can Dist
- de uroloog is pissig
- Het moet wel een beetje in mijn geit passen he...
- een y hoort erbij
- Misschien er een bache overheen trekken?
- Geef mij een reden tot klikken!
- Denk je nu echt dat jouw mening mij ook maar iéts interesseert???
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
