Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It was a very formative time for me when I was getting into music It was the year of the concept album and there were so many fantastic singles ~ Paul Weller
- Di ko suot salamin ko kaya Di ko alam ang sagot
- Die Paul dacht anderen dingen te horen van Martien, nou dat viel vies tegen ...
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Toch opmerkelijk dat atheïsten meer respect en begrip hebben voor gelovigen dan andersom
- Ik weet niet hoe, maar vergelijk het met een aardappel.
- Paard trapt man in ziekenhuis bij Derbyclub Opglabbeek. WTF DOET EEN PAARD IN EEN ZIEKENHUIS??
- Vlieg bijvoorbeeld naar Bangkok.
- Het deed echt deugt om weer eens een resulaat(je) te boeken.
- iemand kakt.
- je kan beter niets hebben dan helemaal niets
- bier goed al goed
- op donna zeker
- Na drie maanden geen Facebook gebruikt te hebben, en ook niet gemist, eens terug een poging gewaagd en al direct ondervonden waarom ik er wegbleef. Geklaag, geklaag, geklaag. En idioot slechte spelling
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
