Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Imagine if you could go watch Mozart today, even if it's the last, crappiest show he ever played. What a thrill that would be. ~ Roger Daltrey
- Zwen is al geruime tijd blogger op deze site en heeft qua posts altijd wel wat
- De Brigitten die we tijdens de bergritten begroetten bleken Britten te zijn
- 19cc: Am I having some sort of magic mushroom flashback?
- Bij weightwatchers zijn 3 leden afgevallen maar er zijn er ook 3 bijgekomen .
- Nergens gaat de vergankelijkheid van het leven zo prachtig gekleed als in een herfstig bos. ...;-)
- Mijn hobby is: lachen met andermans hobby´s MOEHAHAHAHAHAHA!
- Dat zal me aan mijn crena ani oxyderen
- we kregen 0 op orkest
- Sinterklaag
- De kok bakte er weer niks van in bed
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- Waat ene pippo best dig onuzel schoop gank werke luije kwatchbugel
- I have dis vinyl !..😎
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
