Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- Laten bosmensen ook winden?
- ooit breek ik de nek nog over die hond!
- Nou ik was, ik was heejlemaal... flèbberjgèsjted
- Waarom het meisje in de wasmachine kroop, is niet bekend.
- Never been 1 to slate my team in public but get that man to fuck
- De grap over zijn vrouw deed hem emotioneel rageren.
- Als je de waarheid niet kan vertellen of verdragen, discussieer dan niet met mij.
- Er ZIJN nog Belgen, Sure
- Sens au cœur de la nuit,l'onde d'espoir, ardeur de la vie, sentier de la gloire
- Dàt zullen we nog wel eens zien!
- Mijn perforator leegmaken voelt aan als carnaval in het Corona tijdperk (RT)
- Wat vindt Limburg van staatsiegeld op blique en plastique?
- Wie heeft er nog ergens een heks staan die je niet meer wilt ik ben er heel blij mee (geen oma's of zo)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
