Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- Verhip! Mijn secondenlijm is op!!
- Er gaat voortaan een lachband onder de verslagen van de bekermatchen van Standard gemonteerd worden. Een microfoon in het vak van de tegensupporters zou eigenlijk al volstaan!
- Zweden Hazaar
- I wrote my name in the sky with vomit
- Het gaat van kwaad naar erger met Beerschot. It goes from angry to annoy with Bearshot.
- oelewapper !!
- Benzema staat twee tot drie weken aan de kant met zijblessure
- The national aeronsmith and space
- viezekontenfestival
- nu heb je de pinten aan het dansen
- oempa loempia diggery doo
- Kijk mams, een vreemdeling met werk!
- Too bad your parents had sex..now we have to be blessed with your ignorance
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
