Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- Het leven is soms net wel een tunnel, soms zie je even het licht niet meer. Maar als je blijft doorlopen, kom je er vanzelf weer en zie je terug het mooie om je heen .
- You'll never nordic walk alone
- de enige wijze om een vriend te hebben is er één te zijn
- Tussendoor op sporza kijken en zien dat Genk er al vier in het mandje heeft gelegd op Aalst, terwijl die mottige luikse kutclub aan 't verliezen is in Geel. Grappig, zalig, heerlijk.
- De vis is de kampioen in het eten van zijn eigen uitwerspelen; hij consumeert tot zes keer meer uitwerpselen dan dat hij er zelf produceert.
- Tien jaar geleden werd Anne ontslaan bij 'Familie' en de reden is tot op de dag van vandaag nog niet duidelijk. Euh... ONTSLAAN!?!?
- De stomme idioot had "Vinni Vidi Vicci" op zijn arm getatoeëerd. Die domme fout stond op zijn lijf geschreven.
- Ik durf het niet te zeggen want nu ga je daar extra naar kijken: 't is die met die dikke memmen
- You think I sing from my arm pits or what!?
- ze zouden beter een onderzoek doen om uit te zoeken welk onderzoek gevoerd moet worden om tot meest nutteloos/waardeloos onderzoek van 2010 uitgeroepen te worden
- dont walk on the grass, smoke it
- geagte hondenuitlaaters, hier niet je hond laten poepen, is verboden bij de wed
- The Pidgeon that dropped its full cargo on my head this morning as I was going back home from the shops. I don't know what it had been eating, but whatever it was he dropped about a pint of shit r
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
