Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- dju toch kan niks geen video's meer posten
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Ik kan niet tegen de ongemakkelijkheid hier
- Kijk is nooit geen probleme met transseksuele geweest en nu allemaal maar janke want ze wille "acceptatie"
- YEAH RIGHT! Alsof JOUW vader zich nooit aftrekt!
- Het tweede deel van Tweedle Dee gaat over werkonbekwame wenkbrauwen
- dus, het is beter dat het 's winters weer koud wordt, zodat we meer moeten stoken en vervuilen, en zo de aarde weer opwarmen?
- Als je een 'pistolet' voor je neus krijgt, is je broodje gebakken.
- Slap... héél slap!
- Ik ben vandaag zonder bh gaan werken! Maar ja, ik ben dan ook een man
- what's the difference between God and Bono? ... God doesn't think he's Bono
- Mijn naam is Lorenzo, ik heb een snorenzo
- You and your entire flat earth ass-crack sniffing circus are proof that no matter how humanity advances, there will always be those who carry the recessive genes for moronism.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
