Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I go to a very visual place when I'm singing. It's very cinematic and I get this feeling of space. I love when music does that. ~ Dave Gahan
- Ja, jij doet het helemaal fout en ik maar een heel klein beetje. En daardoor vind ik alles stom aan jou
- Ellert is een naam die me spontaan inviel, de zanger van de supergroep Spargo heet ook zo.
- Voor iedereen die interesse heeft in het laten groeien van hun inleg door een geautomatiseerd systeem Bitcoin voor je te laten verhandelen, raad ik je
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- Kevin zit met een zware postNatalia depressie
- Ik doe aan 'intermittent farting'. Soms laat ik periodes lang geen scheten en andere periodes net heel veel.
- Dit kwootje slaat gewoon nergens op.
- ... en toen zei de prins tegen Assepoester dat ze haar muil moest houden
- Mijn naam is Lorenzo, ik heb een snorenzo
- de zweden zijn berucht voor hun zweedvoeten
- Omdat God ooit mijn imaginaire grasmaaier heeft geleend (ik heb geen tuin) en die nooit heeft teruggebracht.
- Zo'n uitgesproken smàààààkk!!
- in het land der blinden is het altijd donker
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
