Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It's much too late to do anything about rock & roll now ... ~ Jerry Garcia
- BFYTW 卐
- maar voor wegbeud niet erg
- Andy en Ivan, kom van die divan!
- Ik heb zelfs respect voor de mensen die ik haat, is dàt niks!?
- Van welk persoon, die je nog nooit persoonlijk ontmoet hebt, heb je het vermoeden dat hij stinkt?
- Spaar energie: blijf zitten!
- Sorry dat ik jouw mopje van "rammadam" niet grappig vind. Het is RA MA DANNN, met een n. Niet met een m.
- Sir!! We are receiving a serious amount of bullshit sir!!
- In een ideale wereld zitten de klànten achter het venster en lopen de dames voorbij
- sasha fistel
- nieuw van tampaks: medium, regular en lite. Samen in één DOOS
- RNB = ZAAGMUZIEK
- Hee
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
