Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- da´s een spellingsfout om UW tegen te zeggen
- Zalig, een knoflook-bierboer laten met je mondmasker op .
- Roel Tijskens: "Nee, het logo van Starbucsk is niét gebaseerd op mijn gezicht"
- bu waas Thieuke inne sprint???
- oe loemp kunde zijn hé
- Iedereen mag gezellig meedoen, maar IK ben weer het derde wiel aan de wagen!
- straks rapport halen LOL :p
- Is Paul Weller? Nee, die is met Brian May
- dode vissen gaan met de stroom mee
- Im standing on the picture with the 3rd person singing...
- Illusion is no longer possible, because the real is no longer possible
- We zijn het, op z'n biologisch uitgedrukt, strontzat aan het worden.
- Buffalovince: Slapen 's middags kan best, kijk maar naar onze verdediging
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
