Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- wa´s da nu weer voor ´n vraag!
- ochtendstond is veel te vroeg
- Deze cassettes zijn speciaal ontwikkeld om er belachelijke muziek op op te nemen. Metallica enzo.
- bij Eleven hebben we nu de Schotse Premier League erbij om te kijken en dat is top zeg ho ho ho
- Iemand praat tegen je! Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om dit te verwerken
- Hij zegt ook dat het niet gratis is dat u daarvoor moet betalen na een maand? En dat ze niks gratis geven. Maar heb wel gelAchen?
- hoge bomen laten veel windjes
- Ik heb een zoon die Elvis.
- Bèter eine DJ op verlof dan téén in diene hof ...
- de site voor mensen die beginnen te huilen bij het horen van het woord ´Compostverwerking´
- Al van bij het begin, maakt Studio 100 duidelijk dat dat nieuwe lid niet per se een vrouw hoeft te zijn. Voor het eerst sinds de oprichting van K3 in 1998 zal dus groep dus mogelijk die uit drie vrouwen bestaan.
- Kan u dan potjandorie niet zien dat wij werk aan het verrichten zijn, onaangenaam persoon!
- Als ik soep met lettertjes eet dan is de stront die ik daarna uitschijt nog zinniger dan jouw argumenten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
