Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- 'Thuis' is gewoon een zielig alternatief voor zielige mensen die eerlijk gezegd naar 'Familie' willen kijken, maar die zichzelf gedwongen hebben om VTM te boycotten. Terwijl het allebei BROL is
- birdy68: ze zouden beter de buurt rond sclessin renoveren
- Dus nee
- I remember when my furby went bad. It kept yelling, "CO-COOOOOOAA..." (which was its name), and WOULDN'T STAHP.
- als ik Anton aan Toon aantoon
- 19cc: Am I having some sort of magic mushroom flashback?
- al is de naaktslak nog zo snel, naakt is hij wel
- ikbenvangent: Ik wou dat Moeskroen niet bestond.
- Het gaat niet goed met mijn chauffeur: hij kwam met z´n hoofd tussen deur
- with the clicky of the thing
- Drown, brown, frown, grown
- Aunt Bunt Cunt
- Op je 51ste er achter komen dat de herkomst voor de benaming van honden "K9" komt van "canine"... joeng toch
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
