Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Toen Grienda alwéér "daar gaan we weer" zei, dacht ik "daar gaan we weer"
- Het loopt wat Stroefkens bij Anderlecht
- “Accidentje maakt het net wat specialer”: hippe baby’s hebben een é in hun naam
- I wish it were simple, but we give up easily...
- Knockaert trapt, het muurtje buigt, de bal gaat binnen en niemand juicht
- De shit uit je verleden is de mest voor je toekomst!
- als moeder piept is vader thuis
- Maar hadde GIJ me daar efkes een slecht idee seg! Ho ho!
- ZHAMÔN!
- De anorak wordt weer seksie!
- er is niemand die op mijn cabriolet
- als ze met modder gooien moet je je bukken
- RNB = ZAAGMUZIEK
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
