Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- Nou ik was, ik was heejlemaal... flèbberjgèsjted
- Moest ik jouw fb-vriend worden zodat ik jouw geklaag kan lezen? Wat dacht je van "NEE" ?
- Goeiemorgen stinkbakkes! Wat meur je toch weer verschrikkelijk uit je bek!
- 5G, vierde golf, derde prik. Nu nog iets vinden met 2 en 1 waar de ignorantici achterdochtig van worden en we hebben een verhaal.
- Er brandt licht achter de toog, maar de deur zit op slot ... Ze pikken niet.
- Toch echt erg dat az vitas en Feyenoord niet eens playoff spelen zakken steeds dieper in de voetbalstront
- Ik had mij pecan verslikt in een nootje!
- Het probleem is dat er eigenlijk geen probleem IS!
- I tried to sing once and people in the next room thought I was butchering hogs
- sheikh rattle and roll
- En daar zag ik dan die kerel met een constante 'Hmmm, dat was niet afgesproken'-uitdrukking op zijn gezich
- Slap... héél slap!
- Everybody's got a pain in the ass in his life. Pleased to meet you, I'm yours!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
