Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is the wine that fills the cup of silence ~ Robert Fripp
- Sorry maar men heeft me gezegd dat je met clubbrugge MOET lachen
- Brugge Dortmund: geen BAL raken ze
- Maar er is meer.
- Yes Wintertijd. De klok in mijn auto staat weer correct!
- Wilco Van Der Mep trekt in een reflex zomaar eventjes een dozijn appelsienen tegen de grond!
- valt er sneeuw in mei, is kerstmis voorbij
- Er zijn twee woorden die vele deuren kunnen openen: "Duwen" en "Trekken"
- Ik heb geen eigendunk, ik heb zelfkennis! Ik ben niet arrogant, ik heb zelfrespect!
- Neef en nicht vrijt allicht, broer en zus doen méér dan 'n kus
- Gisteren soep gemaakt met alfabet vermicelli, vanmorgen op de wc kwam er een persbericht binnen!!
- How about you read the "About the english premier league matches" statement on the site instead of looking like a wetwipe
- Gaef mich nog maar ein pilske
- "Nu ik stop, vinden ze Deschacht allemaal de beste" - Ik niet Oli, ik niet.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
