Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- ik denk het wel ja!
- Ik krijg het Spaans benauwd! Oftewel "cargado" als je dat toepasselijker vindt
- Help! Ik sta in BRandt!
- Die van de Carrefour nog aanwezig ? Annie zit zonder kaas
- Op deze bouwplaats zit er zink in de grond van schaamte
- Eluterius = Классный сайт! Все, что мне нужно, здесь! Спасибо!
- Grotesko roeleert Schoten!
- Djiezzes maaan!
- op de markt is je euro 40,3399 frank waard
- in een reflex
- Heej Martijn jouw oksel stinkt naar azijn, heej ja heej ja hooow!
- Annelies is van niets vies.
- DUIZEND KILO STRONT.... En bloémen... BLOÉMEN!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
