Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Ik heb vandaag 'met ne Franse slag' gedweild. J'ai essuyé aujourd'hui avec un coup Française
- Waar gaan we dat schrijven Beligë door !!! Nergens, denk ik. Wat is Beligë eigenlijk?
- Ik heb zelfs respect voor de mensen die ik haat, is dàt niks!?
- Als Adam & Eva GESCHAPEN werden, waarom worden ze dan altijd afgebeeld met een NAVEL?
- dus was die discussie zoals het hierboven beschreven staat over het gehele gebied mijn enige opmerking richting jouw persoon was dat je het papiertje nadat je zijn kont had afgeveegt ook gewoon weggo
- Statussen de lakens, een andere woordspeling vind ik op dit uur niet meer, en voor stemming heb ik deze morgen al gezorgd. Goeie nacht.
- Als de put gedempt was, was het kalf niet verdronken.
- mijn stylo zat te laag en het was dan eigenlijk toch een toffe vrouw, en welbespraakt
- Scheven Defour
- The Nobel Prize has just gone to a farmer in Wiltshire! He was found to be put standing in his field
- Vorst Horst legt de korst van de worst op zijn borst tegen de dorst
- weet u dat ik ze mét stempel eigenlijk lekkerder vind?
- Provinciaalse kruiden
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
