Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- ich hem majeneis op mien boks geknujd
- Als je felle diarree hebt, en je laat 'iets' los wanneer je niest, is het lollig als mensen 'gestrondheid' zeggen
- Waw ik heb dexlesie en haal u fouten eruit, oei .lol
- nu heb je de pinten aan het dansen
- Beter een goeie buur beu dan een verre vriend jou!
- Ik voel me erg slecht en ben erg bang, bijna niet 's nachts slapen als de dag.
- Al moet Cuypers de bal wel eens verde van de keeper trappen, maar Coucke weert goed af.
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Van mensen die nooit wat geven krijg ik wat .
- De zelfkant van de samenleving heeft weer een toetsenbord gekregen.
- krantenlezers zijn gevoeliger voor druk dan voor denkfouten
- Als je snel wil gaan, ga dan alleen!! Als je ver wil geraken, ga dan samen!!
- Heartbreak. I see the tears you're hiding. There's plenty of room on my shoulders to cry on dude x
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
