Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- binnen een paar weken of maanden krieorlt het van die uilen hier in belgie.en het zit er al van vol......... kloteleiders,en morgen gaan we verder lachen met clinton aan de macht whahahahaha
- als de hoed groot is zit er veel lucht in het hoofd
- wees niet blind, bescherm je kind! Laat het zonder mondmasker uit huis, dan zit het volgende week strontziek thuis!
- Als je parachute niet opent, heb je de rest van je leven de tijd om hem te herstellen
- Van stront kan je geen boter maken
- Iemand een koekje voor het bloeden geven
- You have the right to remain silent, That means "SHUT UP"!
- Misschien wíl ik wel helemaal niet genieten!
- De dappere die de draak verslaat, ontvangt 1000 kilo stront in zijn straat
- In een groot, sierlijk, met goudkleurig vilt bekleed rood-op-snee boek stond netjes vermeld wie er zoal over de vloer kwam. Én over de matras! Hihihihihihi!!!
- Ik heb de indruk dat er een probleem is met mijn hersenstam. Volgens de dokter zit het tussen de oren
- Zalig, een knoflook-bierboer laten met je mondmasker op .
- Méér emoticons asjeblieft! MEER EMOTICONS!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
