Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Je moet op tijd weten hoe laat het is .
- Ik stond met mn oren te klapperen. Wou het liefst even hun ouders een schop verkopen. Dat is toch niet normaal joh?
- Voila tis gebuert bel deh vanne zégeriej aane kanaal mer vuur 3 noew sjebrangs!!!!!!!! Whaaaaaaaaaa
- Komt door die directiestoornissen dat je bedrijf zo spaak loopt
- Wtf is going on..... in here is the moth real big or the hand so small did something go wrong with plastic surgery plasticcchhh ?!
- Boys call me Dumbledore because I'm the headmaster
- ik doe me gullep ope en ik zeik in jaouw gesicht
- Ben uit de kast gekomeeuh... kan ik ein-de-lijk mijn binnen-sjaaltjeuh draaageuh
- waarom gaat een belg op zijn brommer naar de boeren... om te kneugelen!
- Sinds Hesgoal is opgedoekt loopt donnydeligt elk weekend doelloos rond. Geen vrienden, geen hobby's, niks.
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- Tätowiert, geiler, geil
- De site voor mensen die denken dat ze heel wat zijn!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
