Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is the wine that fills the cup of silence ~ Robert Fripp
- Respect voor die mannen... Ik kak in mijn broek in hun plek
- dus was die discussie zoals het hierboven beschreven staat over het gehele gebied mijn enige opmerking richting jouw persoon was dat je het papiertje nadat je zijn kont had afgeveegt ook gewoon weggo
- Wat zei Adam tegen Eva bij z'n 1ste erectie. Ga wat opzij,weet niet hoe lang hij gaat worden.
- "Kan je je laadbak aan de andere kant ook even open doen" is GEEN MEERKEUZEVRAAG GODVERDOEME STOEM TRUT!!!
- veel hopen en weinig geven, doet de zotten in vreugde leven
- Sydney kende enkele zware overstromingen afgelopen jaar, maar verder zijn haar voorspellingen toch niet helemaal zijn uitgekomen
- Der jammerlappen beim Treppengeländer rutschen... Ist nochmal gut gegangen
- ik ruik mezelf! ik leef onderzee! ik leef onderzee!
- Ik las laatst iets over hypochondrie, en ik dacht: dat heb ik ook!
- Ach, het is een lieve mooie zachte kathedraal en roomsoes, en lief en slim en de rest is onzin maar je bent mooi, dus ja gewoon tijdloos middeleeuws, zoen
- Een Genkenaar komt een videotheek binnen en zegt 'Mèèh ik zie filme joh!'
- Wees maar zeker dat Club z’n uiterste best zal doen om De Ketelaere zondag te laten blijten
- Ik heb geen sixpack, ik heb gewoon één grote buikspier
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
