Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- shroom shroom eddyhead
- Fuck your mother and make yourself a bloody brother! hahahaha!!! hahahaha!!!
- Oh... en leer godverdomme spellen als je gaat lopen bedreigen!
- Is wat foto’s na Leuven gestuurd pff nog geen oog dicht gedaan.
- <3 <3 <3 Een filmpje wat je hart raakt en breekt en waar de mens, die vergeten is wat empathie weer inhoud nog veel van kan leren maar dan zal hij/zij ikke ikke niet meer moeten op nr 1 hebben willen staan!!!!
- Zdrowe bia?ko. Jak kto? nie lubi,mo?na wrzuci? do zimnej wody na jaki? czas i robaczki wyjd?. Mo?na to powtórzy? kilka razy.
- Ik heb te weinig kop voor zo veel koppijn
- Hij mag niet meer missen, maar doet dat toch. Ai ai ai, Antwerp toch.
- En de verleden tijd van "stom doen" is euh, staan eh
- gelöfde mich nie of wa jong!? *spletch*
- Waar gaan we het vandaag eens over hebben? Aambeien? Braaksel?
- i like to think outside the quadrilateral paralellogram
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
