Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- Is this thing better than cream cheese? NO!
- Het is open trappen indeuren
- De site voor de bierdrinkende man met gratis live zonnebank cams. Pilske erbij!
- 18 december 2021: zonet een nieuwe wc-bril gemonteerd op de schijtpot en deze dan ook maar direct zelf ingezegend. Hij zit goed en hij zít goed!
- heb mijn vensterbank roos geverft, daarna ingesmeerd met patex en toen mijn volledige blik fruit keihard op uitgesmeerd... belachelijk niet?
- Uw bericht hier?
- Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
- Heej Zjeraar ik knip het vlees met een schaar! Heej ja heej ja hooow!
- So now that you've actually seen what the bible says about abominations, who's going to heaven?
- als je iemand een kebab geeft ben je dan een dönor-kebab ?
- Omdat er twijfels zijn over zijn geestelijke gezondheidstoestand wil het parket de gewezen acteur psychisch laten onderzoek. Dat is gemakkelijker gezegd dan geschreven precies!
- Ik schaak sleckt maar ik denk dat ik nog rotter dam
- De vijfde golf, de tiende wolf
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
