Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I go to a very visual place when I'm singing. It's very cinematic and I get this feeling of space. I love when music does that. ~ Dave Gahan
- Schit ik ben in slaap gevallen op de treijn en ben terug in Diepenbeek ja pff sorry eh volgende jaar kom ik zeker mee he laat je maar weten waar het is
- want ook palingen houden van herhalingen
- Aandacht aan Genk supporters. Match vanavond wordt gestreeld via YouTube.
- Liefste schat, bedankt voor je mooie liefdesbrief. Hij stond echter vol taalfouten waardoor ik volledig ben afgeknapt. Zoek maar iemand anders.
- de snor in de keel krijgen
- voor elk wat pils
- ...maar wel gelijk nen dikke door de Shopping ketse
- Ik kna 300 woodren per mniuut typne
- What bothers me the most about flat earthers is they still use North, South, East, and West. The correct terminology would be, Hubward, Rimward, Turnwise, and Widdershins?
- Hij heeft een Australisch kapsel; het Sydney
- Hij moet voor het hof van cassettes komen wegens thuiskopiëren
- ...en dat los je dan maar op door maar wat met paaseieren te gaan gooien, of hoe moet ik het zien!?
- Ik ben met mijn gat in de boter gevallen. Nu zit er een haar in de boter.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
