Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Vandaag is het antennekesknetsday!
- Sorry to piss on your bonfire China, but Pink Floyd made it to the dark side of the moon first
- I talk to myself and sometimes i answer too.
- Met de rust in zicht ging de voet wat van het gaspedaal, maar de supporters mochten niet van klagen.
- DAT BELOOFD MET VUURWERK NIEUWJAAR..DAT IS DE UITGANG NAAR ATHOMIUM,HEYSEL...ALELOUJA
- Iemand heeft bedacht dat het bedenken van dingen... Euh... GROTVERDOMME NU BEN IK MIJN FANTASTIES SIETAAT KWIJT DOOR JOUW TORPEDOSCHEET! GA TOCH BUITEN KAKKEN!!!
- Sinds 1 januari 2017 is de speed pedelec vanwege de snelheid officieel een bromfiets is.
- Ik heb liever 'genoeg' geld dan véél, want veel is nooit genoeg
- Heej Theo ben jij een zuiplap ofzo? Heej ja heej ja hooow!
- hey up BIG UP!
- soms bedenk ik me en mep ik geen kind. Soms.
- de ontbeerlijke ontbrekende onbekende bekeerde
- onder het atoomium lag er meconium op het podium
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
