Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Je hart liegt nooit
- Atletisch Reveil
- with the clicky of the thing
- karlenklatt, horlenblatt, smeckerei!!!!
- Laten bosmensen ook winden?
- In het Roze Orkest speelt de homo de hobo en een faggot de fagot
- Update: de coach van Anderlecht heeft zijn jas weer aangetrokken. Voor sommigen is dat een update waard... tja
- mijn onderbroeken hangen nog tot 15 maart te kijk in de beursschouwburg
- Geen Vlaamse band vertegenwoordigt de Belgische driekleur zo overtuigend als K3: zwart geel ros
- Ook in blauw leverabar!
- ik heb ne hond gekocht iedere keer als de deurbel gaat gaat die in de hoek staan :s:s ah ja das ne bokser
- gejongleerd is oud gedaan
- Standarfans: STOP!!!! MET!!! BLEITEN !!!!!!!!!!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
