Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- we proestten het uit toen we de stand bekeken na de 13e speeldag
- Moet dat er allemaal in...!!??? Ja!!! Zwijgen... zuigen en slikken slet.
- Waarom baal jij niet? Ik kannibaal
- regent het in november is het binnenkort december
- en wurum niet ? Dürum
- stank voor zit eentje just van een onderbroek bracht je
- Mijn mening over het Belgische scheidsrechterkorps is al langer gekend: een bende onvolwassen klungelaars die denken dat ze alles moeten oplossen met kaarten en graag veel gesticuleren.
- Pieter steekt zijn wieter in een gieter
- Ik ga niet line-dancen, echt niet!!
- så jävla vidrigt att vi alltid släpper in
- De familie Kneuters heeft al verschillende scheetsrampen overleefd
- wie zijn mond brandt moet op de blaren kauwen
- het is donderdag. ik moet dus, wanneer ik ga kkken, noteren hoeveel het was, of ik veel wc-papier gebruik en ook de geur/kleur beschrijven adhv een schema
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
