Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- wie zijn dorst niet lest, houdt dorst.
- Twee vrachtschepen onderweg zijn naar Oekraïense havens,
- 35% van de vrouwen heeft last van een uitgelaten gevoel
- hoge bomen vangen is moeilijk
- Trainer zijn van Brugge tast blijkbaar gezond verstand aan. Preud'homme, Leko, Clement... allemaal kwamen ze er gefrustreerd uit.
- als de put leeg was had het kalf veel dorst
- Ja, je kan wel stellen dat ik besluiteloos ben... Of nee, wacht
- Vraag: Er staan langs de weg wel eens bordjes met 'Zachte berm' Waarom staan er nooit bordjes met 'Harde berm'? Die krijgen ze daar niet in de grond.
- Misschien wíl ik wel helemaal niet genieten!
- beter in het rood staan dan schulden hebben
- DIE MP3´s KUNNEN MIJ ALLEMAAL DE POD OP!
- even een boterham door mijn keel gieren; even wat voer door mijn strot stampen
- Technologie heeft haar grenezn: hoe slimmer onze spullen, hoe dommer we ons voelen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
