Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Op maandag 27 september 2004 om 17:33 uur waren hier nog 93 quaker(s)
- Wie zegt, dat je geluk niet kunt aanraken...heeft nooit een poot van een hond gehad.
- Gent komt op de valreep nog langszijk. Dompi vindt het hoofd van Plantsoen en die kopt de bal
- Opgelet: deze site moet zich nog een beetje "zetten"
- Deze methode helpt heel goed bij een voetenallergie, maar je moet er wel de pliscipline voor hebben
- They cán me what! Ze kùnnen me wat! Sie konnten mir etwas! Ils me peuvent quelque chose!
- Dat werd tijd, Geert!!!
- dat is niet tegen dobbermansoren gezegd
- Don't forget to add that heavy sub bass boys... or girls :)
- You are not right. I am assured. Let's discuss it.
- mensen die nooit wat geven, daar krijg ik het van
- How many atheists live in a monastery? - Nun.
- ik krijg koppijn van defour
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
