Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Misschien moet men eens proberen om de Schijf van Phaistos op een platenspeler af te spelen?
- Wat te doen als je collega stinkt, of die ene jongen in je klas waar je zo vaak naast moet zitten?
- Wer hat Bock, donnerstags schon so viel zu saufen, dass das komplette Wochenende danach auf dem Teppich im Bad verbracht wird? Wir sind am Start und freuen uns!
- mijn onderbroeken hangen nog tot 15 maart te kijk in de beursschouwburg
- Ik ben nog nooit gaan zwemmen!
- Why can´t colostomy bags be wireless? It´s 2007 dammit!
- beter met slecht weer thuis dan met goed weer aan het werk
- De VAR zal het allemaal nog eens moeten bekijken. Ondertussen ontstaat er ruzie.
- het ei van olympus
- I get the joke, I’m being the unfunny smartass, leave me alone
- Ik snap ook die bloemen, kransen, kaarsen aan het gebouw niet. Tenzij ik een bericht heb gemist dat er jammer genoeg toch iemand door de brand overleden is, snap ik niet waarom. Misschien volgende kee
- Club Brugge doet me geeuwen. Zo fel dat mijn kaken ervan pijn doen
- Vossen: 'Ik zacht met te veel dingen in mijn hoofd'
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
