Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- De nietmachine van de vervelende collega niet niet goed. Net goed.
- Ik stàà in 't roood... Wateur aan mijn lippen
- Wat zijn rotatiepers?
- Kon een mens maar eens een gezond lichaam kopen en zonder pijn en die stomme moeheid , terug het leven weer kunnen invliegen zou zalig zijn !!!!!
- Als China iets heeft dat de VS hebben is het diefstal. Als China iets heeft dat VS niet hebben is het een gevaar voor hun nationale veiligheid.
- Dié tatouage is goed mislukt zeg!
- Liefste schat, bedankt voor je mooie liefdesbrief. Hij stond echter vol taalfouten waardoor ik volledig ben afgeknapt. Zoek maar iemand anders.
- al regent het pijpenstralen
- Mja, jammer dat die fraaie pijp in je avatar in het niet valt met dat bakkes van jou als achtergrond. En neen, ik trek ook geen volle zalen
- Ik ga beginnen met een kebabdieet. Ik val niet af maar ik lijk wel elke week döner
- is het bier in de man,ligt de pizza in de pan
- Cos I ain't no Hollerbach girl
- Alles is legaal. Totdat iedereen het begint te doen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
