Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- In sixth grade I had a band called The Blueberry Waterfall. I had borrowed a guy's Fender Jaguar and Boss Tone Fuzz, which you plugged straight into a Blackface Twin. It was a little power trio - we were actually pretty good for our age. ~ Steve Lukather
- Ik heb de gilles zien zitten in de bak.
- sportugal
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- de oncoloog heeft geen gevoel voor tumor
- Er brandt licht achter de toog, maar de deur zit op slot ... Ze pikken niet.
- Stop om te beginnen maar eens met jezelf belangrijk te vinden. Je bent de enige die dat vindt.
- I'm excited having found your blog, it is really what my church friends have been scouring the internet for. The details on the web site is very helpf
- Smaken verschillen. De mijne is namelijk goed en de jouwe suckt!!
- maar ja, de gemiddelde aardbewoner is te dom geworden om het verschil tussen bucht en kwaliteit te zien, dus lang leve david guetta met zn kutmuzik
- de uroloog is pissig
- Hallo mooie man hoe gaat het met je? Ik ben nieuw op Facebook en ik wil graag een uitnodiging om vrienden te maken.
- de deur waaide weer eens keihard dicht, ik kreeg ze BOENK in mijn gezicht!
- Oh als we de scheed mit hebben,woerden we nog get wereld kampioen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
