Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Dat werd tijd, Geert!!!
- Heej Theo ben jij een zuiplap ofzo? Heej ja heej ja hooow!
- D'er hangt kak in de lucht
- waarom moet er altijd eentje zijn die vóór de rest op de grond gaat liggen bij groepsfoto's?
- Het zijn solden in mijn neus! Nasale opruiming! Alles moet weg!
- Bom bolom lobom mombom lommom mom
- Ik zat er meters vanaf, en in een andere kamer, maar ik hoorde mijn broer duidelijk een knallende scheet laten. 16-03-05 22.56
- Gefeliciteerd! U heeft geen aarskaars gewonnen!
- Willem eerst fly uitscheiteb en heel bonzai en dan gaan kontlikke
- Ik word tellekeskiër gelinkt aan plakband, en terecht, maar ik was ook grote fan van splitnageltjes!
- Heroïneboertje wordt meer en meer een knelpuntberoep.
- Anadangəlmə hipotireoz Uşaqlarda adətən, çünki çox yüksək fetal çəki inkişaf edir. In neonatal dövrdə həkimlər gec gediş meconium, köp, qeyd göbək yır
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
